Archívumok

Szűrő

• Madarász Ovi - Első foglalkozás -emelet

Hagyomány már óvodánkban a "Madarász Ovi" foglalkozás.A friss nagycsoportosok már alig várják, hogy végre ők vehessenek részt azokon a foglalkozásokon, amiről az előző évben a nagyok annyit meséltek.Az év ismétlő gyerekek pedig azt v...
  • "Kincskeresős játék"

Még pár nap, és kiderül, hogy mi lesz a "Kincskeresős játék". Első információ: Jó és izgalmas móka lesz a családoknak egy nagyon közeli helyen. Második információ: 10.06-án szombaton lesz...
  • 2012/ 2013 Nevelési évre felvett gyermekek

Kedves Szülők! 2012.06.14-én, du. 17 órától az óvoda tornatermében szülői értekezletet tartunk az "új" szülők részére. Aranyos Szilárd János Kriston Gréta Bakancsos Bence Imre Kun Gergely B...
  • Akadályverseny volt az oviban.

Megkereste óvodánkat az ÖTHÉT egyesület és felajánlotta, hogy egy olyan akadályversenyt szervez a gyerekeknek, ami a fő koncepciója szelektív hulladékgyűjtés. Már eddig is hagyománya volt - van- nálunk, hogy különböző "hulladékoka...
  • A Katáng együttes volt nállunk

Csütörtökön /2012.05.17-én/ a Katán együttes volt nálunk az oviban, a gyerekek nagy örömére. Az együttes ismét egy színvonalas, vidám műsorral örvendeztetett meg minket, melynek a képei a <bővebben> jelzés alatt láthatóak.  ...
  • Madarak és fák napja az ovinkban

Hagyományainknak megfelelően ezt a napot egy vidám, játékok délelőttel ünnepeltük meg. A gyereket az udvaron annyi "állomás" várta, ahány csoportunk van, 8 db. Minden állomáson más és más feladatot kellett megoldaniuk, illetve kiprób...
  • Süni csoport áprilisi versei

Tóth Anna: Katica Kicsi vagyok, mégse félek, Tarka mezőn éldegélek. Hátam piros, mint az alma, Hét kis pöttyöt láthatsz rajta. Hívhatsz engem Katicának. Fürgén szálló kisbogárnak. S hogyha pihenek az ágon, Vagy egy apró vadvirágon, ...
  • Madarak és fák napja - május 10

2012-ben az év madara: egerészölyv 1902. május 19-én, Párizsban egyezményt kötöttek az európai államok a mezőgazdaságban hasznos madarak védelme érdekében. 1902-ben Chernel István ornitológus szervezte meg Magyarországon először a...
  • Kertészkedtünk - ÖKO

Az előző hétvégén volt a Föld Napja, amit mi is igyekeztünk méltóképpen megünnepelni. Vasárnap túrázni voltunk Solymáron. A héten pedig a csoportokban elültették a gyerekek azokat a palántákat, amelyeket a szülők küldtek be nekün...
  • Föld napi túra - Solymáron voltunk

Úgy gondoltuk, hogy a Föld napját úgy is meg lehet ünnepelni, hogy egy szép kirándulóhelyre megyünk el. Solymáron az Alsó-Jegenye-völgy egy ilyen helyszín. Van itt minden, amit  csak "szem-száj" kíván. Itt egy kellemes sétaút van,...
  • Képek eseményeinkről

Kedves Szülők! Többen is jelezték, hogy a képek nem mindenkinek láthatóak. A hiba ki lett javítva! Ezután ha a cikkek után <Bővebben> jelzést látnak, akkor az alatt már minden érdeklődő számára láthatóak lesznek a képek. ...
  • Maradász Ovi- Katalinpuszta - Gomba és Tulipán csoport

A képek a bővebben jelzés alatt láthatóak.   ...
  • Madarász Ovi- Katalinpuszta - Pillangó és Maci csoport

A képek a bővebben jelzés alatt láthatóak. ...
  • Katalinpusztán jártunk.

Nagyon kellemes kiránduló időnk volt ma! Katalinpusztán a Gyadai-tanösvény elején Laci bácsival "madarásztunk", majd megnéztük, hogy milyen növények vannak itt. Közben hallgatóztunk, vizsgálgattunk, megfigyeltünk. Az idő nagyon ham...
  • Húsvéti barkácsoló délután

Óvodánk hagyományai közé tartozik, hogy húsvét előtt barkácsoló délutánra hívjuk a szülőket. Így volt ez most is. Minden érdeklődő szülő gyermekével együtt végigjárhatta az óvoda valamennyi csoportját, ahol mind a 8 csoportun...
  • Sas-hegy/ Kökörcsin túra

Ma egy igazán gyönyörű tavaszi kiránduló időben - Gyümölcsoltó Boldogasszony napján- fedezhettük fel a távoli szemlélő számára kopár Sas-hegy különleges élővilágát. A túravezetőnk K.János bácsi lelkesen mesélt a gyerekekn...
  • Meddig etessük a madarakat?

Felvetődik a kérdés, hogy szép az idő, meddig etessük  a madarainkat. Az alábbi linkre kattintva ezt pontosan megtudhatjuk: ttp://www.mme.hu/component/content/article/15-legfrissebb-hirek/1745-meddig-etessunk-az-etetesi-idoszak-zarasanak-kerde...
  • Madarász Ovi - 7-"Szevasz tavasz!"

Itt van a tavasz. Ezt ma sem vitatta senki sem. Egyre melegebb a hőmérséklet, rügyeznek a fák, nyílnak az első tavaszi virágok, téli álmukból ébredeznek a rovarok...megérkeznek vándorló madaraink... Madárdaltól hangos az óvoda kör...
  • Tulipán csoport versei

Tamkó S.Károly:Törpetánc Fenn a hegyen körbe,körbe… Tűztáncot jár három törpe. Rátiporva kőre,rögre, azt huhogják megpörögve: Hipp-hopp, hepe-hupa, avar-muhar, jaj,de puha! Zeng a dalunk mindörökre: Törpe b...
  • Tulipán csoport téli versei

Gazadag Erzsi: A csavargó füstgyerek Kémény száján füstgyerek erre-arra tekereg. Uzsgyé!—Apja nem látja— Elindul a világba. Szellő szekér arra jár kocsisára kiabál. „Jó lenne, ha felvennél, s egy faluig elvinnél!” „...