Archívumok

Szűrő

• Erdei óvoda- Szigetmonostoron - első nap

Némi izgalom után - árvíz- , de itt vagyunk. Biztonságosan, egy csodálatos helyen. Minden gyerek jól van, és ahogy azt az esti beszélgetésből - is- kiderült, nagyon jól érzik magukat. Ők már alszanak. Hosszabb élménybeszámoló - hol...
  • Piacon voltunk...

A héten minden iskolába készülődő nagycsoportos részt vett piaclátogatáson. A Lipót pékségben megismerkedhettek a gyerekek azzal, hogy készül a kenyér, majd friss pogácsát és túrós batyut kóstolhattak. A piacfelügyelet vezetője...
  • Záró foglalkozás a "Baglyocska" csoportnak

Lassan itt a VAKÁCIÓ, és megtartottuk az idei utolsó foglalkozásunkat a "Baglyocskáknak". Ezt is, mint ebben az évben valamennyi közösen eltöltött órát, nagyon élveztünk - a gyerekek és mi óvó nénik is. Mint a mesebeli királynak m...
  • Ezt láthatjuk...hallhatjuk az óvoda udvarán.

Aki egy kis időt szán arra, hogy óvodába jövet / menet figyeljen, az láthatja ill. hallhatja a kis széncinkéinket, akik a napokban repültek ki a költőodúkból.Csapatosan keresgélnek élelmet a fűben, fákon, erős csivitelő hangjuk van.Na...
  • A Vasúttörténeti Parkban voltunk

A "szokásos" módon lehet kezdeni a mai élménybeszámolót is /szép idő, jó program.../ Mert ma is nagyon jól éreztük magunkat, a gyerekek rengeteg élménnyel - volt aki némi korommal is .../ gazdagodtak. El is határoztuk, hogy ide visszal...
  • "Vendégségben a madaraknál"

Gyönyörű tavaszi időben voltunk kirándulni a Hűvösvölgyben a Madarász Ovi "évadzáró" kirándulásán.Vendégségben voltunk. És mit kaptak a gyerekek itt?Rengeteg élményt.Megnéztünk mindent, ami röppent, hangot adott, fészket építe...
  • Tornabemutató

Ma /2013.04.16-án/ tornabemutató olt az óvodánkban a "Baglyocskák" segítségével. Az esemény képei az alábbi linken láthatóak: https://plus.google.com/photos/101068415992870685929/albums/5867496209456614801...
  • "Varázslatos Opera"

A gyönyörű Székely Bertalan teremben ismerkedhetünk ma meg az opera műfajával, valamint hangszerekkel, zenészekkel és énekesekkel – azaz az operaelőadások közreműködőivel – is találkozhattunk. Az interaktív zenés program után a...
  • A Sas-hegyen voltunk

"A Sas-hegy Budapesten található 266 m-es magaslat. A terület egy része Budai Sas-hegy Természetvédelmi Terület néven 1958-tól természetvédelem alatt áll. Csak szakvezetéssel látogatható."Itt voltunk ma, ezen a gyönyörű tavaszi napon.K...
  • Kertészkedtünk...szombaton

Kedves Szülők, Óvó nénik, Dadus nénik, Gyerekek! Köszönjük, hogy a mai "kertészkedős" délelőttünkön sokan részt vettek és közösen tudtuk csinosítani az udvarunkat! A gyerekekkel így már könnyen tudjuk a "Föld napja" alkalmából a...
  • „Kertészkedős délelőtt"

Közeledik a FÖLD NAPJA! Április 13-án, szombatok 8:00-tól 12:00-ig „kertészkedős délelőttöt” szervezünk, melyre sok szeretettel várjuk a családokat. Ezeket a munkákat szeretnénk elvégezni: -         virágágy...
  • Drámapedagógiai foglalkozás 03.26-án.

A 03.26.-ai drámapedagógia foglalkozás képei Bea nénivel az alábbi linken láthatóak. https://plus.google.com/u/1/photos/110123158111500125048/albums/5860117831357530641...
  • Az etetés befejezésének időzítése

Az etetési időszak utolsó hónapjában növeljük az apómagvak arányát az eleségkeverékben. Magyarország természeti környezetének, biológiai sokféleségének jelenlegi állapota nem igényli (és azért dolgozunk, hogy ez a jövőben is ...
  • Húsvéti barkácsoló délután

Húsvét közeledtével barkácsoló délutánra hívjuk a családokat.Így volt ez most is.Minden csoportunkban más és más egyszerű technikával, ötlettel ismerkedhettek meg, ill. próbálhattak ki, a szülők gyermekükkel együtt.Az érdeklődé...
  • 2013.03.18. "Szevasz tavasz"

Hiába a késői tél, a madarász ovi márciusi témája a "Szevasz tavasz" volt. A gyerekek megismerhettek pár olyan tavaszi virágot, ami az óvodánk udvarán is nyílik majd.Laci bácsi sokat mesélt pár állatfaj "tavaszi" szokásáról, a madarak...
  • A Szigeti suliban voltunk..., színházban.

2013.03.07-én délután a nagycsoportos korú gyerekeket a Szigeti iskola meghívta egy zenés mesejáték megtekintésére. Az előadás nagyon tetszett a gyerekeknek, szinte végig izgultak Maszó kalandjait az indiánokkal. Nagyon szépen köszön...
  • Csonttolú csapat az óvoda környékén

Ez az érdekes nevű madár hossza 18 centiméter,  tollazatára a világosbarna és a vörösesbarna szín jellemző. Fején mozgatható tollbóbita van, torka fekete. Hosszú és hegyes szárnya van, rajta sárga és fehér mintázat látható. Az...
  • A Vadasparkban voltunk

Az időjárás előrejelzés és a megbetegedések miatt nagyon csekély létszámmal vettünk részt a mai kiránduláson.A Vadasparkban rajtunk kívül kb.3 család volt még, aminek sok előnye is volt.Az állatsimogatóban a muflonok és a gímszarv...
  • Készítsünk darázsgarázst!

"A darázsgarázs elsősorban a magányosan élő  méhfajok szaporodását segítő természetvédelmi eszköz. A magányos darazsak és méhek, amint azt a nevük is mutatja, nem agresszív nagycsaládokban élnek. A néhány millimétertől a poszm...
  • A tavaszra készülődés - madárodú karbantartás

" A fészekanyag behordásával heteken belül kezdetét veszi leggyakoribb odúköltő énekesmadaraink - a cinegék és verebek - költési időszaka, ezért aki szeretné segíteni az idei első költésüket, helyezzen ki számukra mesterséges o...